2006. május. 09. 16:17 MTI Utolsó frissítés: 2006. május. 09. 16:31 Gazdaság

Erőteljesen növelte bevételét az Axel Springer

A német Axel Springer kiadó jelentősen növelte adózott eredményét az idei év első negyedében, elsősorban a külföldi terjeszkedésnek, a nyomtatott sajtóban való erősítésnek és a költségcsökkentésnek köszönhetően.

Az Axel Springer adózott eredménye 41 százalékkal 67,2 millió euróra emelkedett az első negyedben az egy évvel korábbihoz képest, a szélesebb üzemi eredmény  13 százalékkal 91,2 millió euróra nőtt.

A növekedéshez hozzájárult, hogy 241,7 millió euróra emelkedtek a hirdetési bevételek, miután az élénkülés jelei mutatkoznak a német hirdetési piacon. Európa legnagyobb lapkiadója folytatja a terjeszkedést külföldön, és továbbra is a nyomtatott sajtóra összpontosítja figyelmét.

A csoport árbevétele enyhén csökkent az első negyedben, 566,8 millió euróra az egy évvel korábbi 578,7 millióhoz képest, egy kiszervezés miatt. A külföldi érdekeltségek részesedése 14,9 százalék volt.

zöldhasú
Hirdetés