2009. szeptember. 24. 12:35 MTI Utolsó frissítés: 2009. szeptember. 24. 12:37 Gazdaság

Viszik, mint a cukrot krízis idején is, jól megy a H&M-nek

A válság ellenére a várakozásokat felülmúló mértékben növelte adózott eredményét a harmadik negyedben a Hennes and Mauritz. A világ harmadik legnagyobb divatcége – az amerikai Gap és a spanyol Zara után – a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.

A svéd vállalat adózott eredménye 4,1 százalékkal nőtt a harmadik negyedben, 3,46 milliárd koronára az egy évvel korábbi 3,33 milliárdról. A működési eredmény 7,7 százalékkal 4,70 milliárd koronára emelkedett, elemzők 4,53 milliárdot vártak. A bevétel 12,4 százalékkal 27,6 milliárd koronára(4 milliárd dollár) nőtt 25,4 milliárdról a kedvező árfolyamhatásoknak és az új üzletnyitásoknak köszönhetően.

A társaság derűlátóan ítéli meg a további kilátásokat, ezért az idén összességében 240 boltot nyitnak a korábban tervezett 225-tel szemben. A H&M-nek világszerte 1840 üzlete volt augusztus végén, tavaly ilyenkor 1618.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?