15 százalék kedvezményt ad a H&M használt ruhákért
A jövő év februártól vásárlási kedvezményt kapnak a Hennes&Mauritz svéd divatlánc vevői világszerte, ha visszaviszik az üzletekbe használt vagy megrongálódott ruhadarabjaikat.
A jövő év februártól vásárlási kedvezményt kapnak a Hennes&Mauritz svéd divatlánc vevői világszerte, ha visszaviszik az üzletekbe használt vagy megrongálódott ruhadarabjaikat.
Főként a kínai és az amerikai fogyasztók vásárlásainak köszönhetően a kedvezőtlen nemzetközi piaci környezetben is növelte profitját a svéd Hennes & Mauritz (H&M) AB, a világ második legnagyobb ruházati kiskereskedő cége.
A svéd Hennes and Mauritz (H&M) divatházlánc adózás előtti eredménye 15 százalékkal, 4,85 milliárd svéd koronára csökkent június-augusztusban az előző év azonos időszakához képest, ami kissé felülmúlja az elemzők által várt 4,66 milliárd koronás eredményt.
Gyenge keresletre panaszkodik a svéd Hennes and Mauritz ruházati kereskedőlánc, bár bevételeit így is tíz százalékkal növelni tudta.
A H&M büszkén jelenti be, hogy a következő tervezői együttműködésben a Lanvin, a 21.
A svéd divatlánc különleges anyagokkal és sok-sok virággal készül az új évszakra.
A divatbemutatók általában messze nem olyan érdekes rendezvények, mint azt az átlagember hinni szeretné, de időnként azért mégis sikerül világraszóló műsorrá változtatni. Pont mint most szerdán történt Párizsban.
Novemberben jön Budapestre is a Hennes and Mauritz Jimmy Choo által tervezett cipőkollekciója, de...
A válság ellenére a várakozásokat felülmúló mértékben növelte adózott eredményét a harmadik negyedben a Hennes and Mauritz. A világ harmadik legnagyobb divatcége – az amerikai Gap és a spanyol Zara után – a jó eredményeken felbuzdulva az eredetileg tervezettnél több új üzlet nyitását tervezi még az idén.