2009. június. 25. 10:15 MTI Utolsó frissítés: 2009. június. 25. 10:18 Gazdaság

Megéri luxusüzletet nyitni Budapesten

Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét – derül ki a Világgazdaság összeállításából.

Ezt jelzi, hogy hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel az Andrássy úton. Az összeállításból kiderül: tavaly több luxus üzlet, a Burberry, a Gucci, a Vertu, a Roberto Cavalli valamint a Tag Heuer nyílt ugyanitt.

Az ilyen luxus termékeket kínáló üzlet nyitása nem olcsó, hiszen négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Ez a beruházás azonban normál gazdasági körülmények között 3-5 éven belül is megtérül. A lap összegezése szerint a recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek – elsősorban az órák és az ékszerek – forgalmán érzik meg a boltok.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.