2007. október. 27. 08:19 MTI Utolsó frissítés: 2007. október. 27. 08:21 Gazdaság

Csúszhat az M7-es utolsó szakaszának átadása

Kétségessé vált, hogy elkészülhet-e az eredeti határidőre, jövő májusra az M7-es autópálya még hiányzó, Balatonkeresztúr és Nagykanizsa közötti szakasza - írta szombati számában a Népszabadság.

A munkálatokban jelentős fennakadást okozott, hogy fizetésképtelenné vált a szakaszt eredetileg építő három cég egyike, a Viadom. A 35,5 kilométeres, 43,8 milliárd forintba kerülő szakasz megépítését a Porr-Viadom-Terrag-Asdag (PVT-M7) konzorcium nyerte el. Az év elején a cégcsoport neki is látott a munkának, ám nem sokáig volt zavartalan a szakasz építése, mert nyáron kiderült ugyanis, hogy a Viadom Zrt. fizetésképtelenné vált, s felszámolási eljárás indult a cég ellen. Nem sokkal ezután a Viadom alvállalkozói - mivel többen közülük még megtankolni sem tudták gépeiket - félbehagyták az építkezést, levonultak a munkaterületről.

 

A Viadom feladatait, munkaterületeit a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. jóváhagyásával már átvette a Porr és a Terrag-Asdag - mondta a Népszabadságnak Mészáros József projektigazgató.

zöldhasú
Hirdetés
hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?