2007. május. 18. 17:03 MTI Utolsó frissítés: 2007. május. 18. 17:06 Gazdaság

6 milliárd dollárért vásárolt reklámcéget a Microsoft

A Microsoft pénteki bejelentés szerint mintegy 6 milliárd dollár készpénzért, vagyis részvényenként 66,5 dollárért felvásárolja az online hirdető céget, az AQuantive-et. Az ár a cég csütörtöki záróárfolyamát 85 százalékkal haladja meg.

A Microsoft szándéka, hogy szélesítse internetes reklámpiaci tevékenységét, kiterjedtebben alkalmazza az új reklámeszközöket. A Microsoft ezzel több konkurensének gyakorlatát követi: a Google nemrégiben kötött megállapodást a DoubleClick 3,1 milliárd dollárt történő felvásárlásáról, a Yahoo pedig a Right Media 80 százalékát szerezte meg. A bejelentés hírére az AQuantive részvényei 80 százalékkal erősödtek a tőzsdén kívüli forgalomban.
zöldhasú
Hirdetés
Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.