Nyáron jól teljesített a TV2
Júliusban és augusztusban is stabilan tíz százalék feletti volt a TV2 bevételnövekedése. A két hónap összesített bevétele 2,57 milliárd forint, amely meghaladta a várakozásokat.
A piac – a lap szerint éves szinten 15-20 százalék körüli – növekedése pozitív hatással van a TV2 bevételeire, a csatorna sikerrel tartja reklámpiaci pozícióját. A televízió aktív értékesítési tevékenysége és az új, integrált kommunikáción alapuló területek felé történő nyitás egyaránt hozzájárul ehhez. Nyáron zajlott a televízió eddigi legátfogóbb projektje, amelyben ügyfelük, a Dreher nemcsak szpotreklámokat vett igénybe, hanem számos más alternatív médiafelületet is, mint például az internetet, sms-t, közvetlen fogyasztói kontaktust biztosító rendezvénysorozatot és műsortámogatást.
„A nyári statisztikák alapján értékesítési rendszerünk bevált” – mondta Várdy. A TV2 által biztosított fix ár és a fogyasztók elérésének garantált teljesítése egyértelműen vonzó volt a hirdetők körében, hiszen így az ügyfél költségvetése ismeretében biztonsággal tudta tervezni, hogy milyen fajlagos költséggel hány fogyasztót ér el.
„Biztató kilátásokkal közeledünk az év végéhez. 2003 azonos időszakához viszonyítva az idei év első felében a bevételeink nagy részét kitevő szpotreklámokból származó bevételnövekedés 17 százalék körüli volt. Úgy véljük, hogy ez az ütem az év végéig tartható” – tette hozzá Várdy.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.