A WPP 1,31 milliárdot adott az utolsó független reklámcégért
A brit WPP hirdetési társaság 1,31 milliárd dollárt fizet egyenlő arányban megosztva készpénzben, illetve részvényben az amerikai Grey Globalért, így a piacvezető Omnicom konszernnel fej-fej mellett áll a világranglista élén.
Az üzlet az utolsó azoknak a jelentős akvizícióknak a sorában, amely a WPP vezérigazgatójának, Martin Sorrellnek a nevéhez fűződik. Sorrell a Young and Rubicam, majd az Ogilvy and Mather megszerzésével a WPP-t a világ második legnagyobb reklámipari társasággá fejlesztette. A Grey Global, amely a világ hetedik legnagyobb hirdetési cége, pénteken értékelte az ajánlatokat, és ezután a WPP még javított korábbi ajánlatán. A Grey Globalt a szakértők a hirdetési szektor utolsó független cégének tekintik.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.