Kelet-Európában és Kínában terjeszkedik a Bertelsmann
A legnagyobb európai média konszern, a német Bertelsmann az elkövetkező években elsősorban a gyors ütemben bővülő ázsiai és kelet-európai piacokon kíván terjeszkedni.
A csökkenő forgalommal terhelt 2003-as eredmény után 2004-ben ismét bevétel növekedést tervez a konszern. A 2003-ban 20 százalékos növekedés után elért 1,123 milliárd eurós működési eredmény, és 6,3 százalékos bevétel arányos nyereségkulcs az idén tovább javul. (MTI)
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.