Gasztro hvg.hu 2015. március. 23. 18:26

Egy sörreklám margójára

Egy frappáns marketingfogás és az ízlelőbimbóink becsapnak, vagy csak nem gondolkodunk? Elég, ha meghallunk egy-egy divatos hívószót: kézműves, házi, bio. Íme egy sörreklámban az átverés eszenciája.

Alaposan megtréfálták az amerikaiakat az egyik népszerű sörmárkájukkal. A nagyipari terméket kézműves sörként nyomták le a torkukon. S persze, hogy jobban ízlett nekik, mint az egyébként kedvelt italuk. Elegendőnek bizonyultak a meggyőzésre az olyan vajákos szavak, mint 129 éves recept, eredeti, tölgyfahordós.

wikipedia.org

Persze a végén minden kiderült – lévén szó egy remek reklámfilmről –, s még mindig jobban jártak, mint azok a norvégok, akiket mekis kajával vágtak át egy biovásáron.

A reklámokat itt találják. Mi még azt gyorsan elmeséljük, hogy a nyáron a Káli-medencében egy annak rendje s módja szerint elvárhatóan "nagyon helyiértékű" fesztiválon, amikor rákérdeztünk egy árusnál, hogy tényleg házi-e a málnaszörpje, azt válaszolta, hogy persze, behoztuk a házba...

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.