A leleményes könyvesbolti kirakatrendező megmutatta, hogy pusztán a könyvek elhelyezésével is lehet üzeneteket közvetíteni.
Napok óta lázban tartja a világ meglepően nagy részét Harry herceg botránykönyvének megjelenése: ahogy arról beszámoltunk, még a Harry Potternél is jobban érdekli a briteket, több példányt vásároltak belőle már a megjelenése napján, mint amit tényirodalom valaha is elért. Bár az vitatható, hogy mennyi benne a tény, és mennyi a fikció.
A botránykönyv pedig attól botránykönyv, hogy a királyi családdal pár éve látványosan és hangosan szakító herceg természetesen újabb olyan részleteket árul el benne a brit uralkodóházról, amelyeket annak tagjai nyilvánvalóan nem akartak volna kinyomtatva látni (függetlenül az állítások igazságtartalmától).
Így aztán nem csoda, hogy futótűzként terjed a közösségi médiában a fotó arról a könyvesboltról, amelynek kirakatrendezője egy elegáns ötlettel egy polcra tette Harry herceg Tartalék (Spare) című könyvét egy másikkal, aminek az a címe:
Hogyan öld meg a családodat?
At Berk's Books Swindon.
— Anthony Permal (@_galactictony) January 11, 2023
Give this bookstore staff a raise!#books #writing #AuthorsOfTwitter
Cc @BhopalHouse @samatlounge @jounwin @mfhusayn pic.twitter.com/tEu4VKibzT
Vélhetően nem is ez az egyetlen bolt, ahol megragadják az alkalmat a mókázásra: az egyik kommentelő azt állítja, a náluk lévő könyvesboltban fikció-kategóriában helyezték el a példányokat.