Csatlakoztak a bojkotthoz, amelyet a gyűlöletbeszéd ellen indítottak.
A Coca-Cola és az Unilever után újabb nehézsúlyú támadással kell szembenéznie a Facebooknak: Harry herceg és Meghan Markle is csatlakozott a Stop Hate for Profit kampányhoz, amely az internetes gyűlöletbeszéd káros hatásaira próbálja felhívni a figyelmet. A Facebook azért került a kampány és az ott hirdető cégek célkeresztjébe, mert érdemben nem sikerült feltartóztatnia a gyűlölködő, rasszista tartalmakat és az álinformációkat a platformján.
Sussex hercegének és hercegnéjének a szóvivője megerősítette, hogy Harry és Meghan Markle is támogatja a mozgalmat, amely arra biztatja a cégvezetőket, hogy vállaljanak szolidaritást a kezdeményező amerikai polgárjogi csoportokkal.
Az akciót az Egyesült Államok legismertebb, antiszemitizmus és rasszizmus ellen küzdő szervezete, az Anti-Defamation League (ADL) hirdette, mert szerintük a cég nem lép fel elég határozottan Donald Trump gyűlöletkeltő bejegyzései, valamint az álinformációk terjedése ellen.
Az ADL arra buzdítja a cégeket, hogy ne hirdessenek se a közösségi oldalon, se pedig az Instagramon. (A képmegosztó oldal szintén a Facebook tulajdonában van.) A csatlakozók között van a Coca-Cola és az Unilever mellett a Verizon telekommunikációs cég, a Honda és a Hershey csokoládé is.
Még több Élet + Stílus a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: