Bármiből lehetett Gucci egy budapesti piacon, amíg oda nem értek a NAV ellenőrei
Nemcsak a márkásnak beállított ruhákat találták meg a pénzügyőrök, de a hamisításhoz használt berendezéseket is.
Nemcsak a márkásnak beállított ruhákat találták meg a pénzügyőrök, de a hamisításhoz használt berendezéseket is.
Egyetértenek azzal az üzenettel, hogy a család az család.
A koronavírus-járvány sok szempontból megváltoztatta az életünket, még olyan területeken is, amelyekre sosem gondolnánk. Például, hogy miként viszonyulunk a különböző technológiai szolgáltatásokhoz, termékekhez, és hozzájuk viszonyítva más márkákhoz.
A betűtípusok sokszor csak apróságokban különböznek egymástól, így nem csoda, ha gyakran összekeverjük őket. A Hello Velocity digitálus stúdió azonban egészen új megközelítésben készített el egy karakterkészletet.
Bár remek pénzügyi eredményekről számolt be az Apple az elmúlt év utolsó negyedévét tekintve, összességében már nem az övé a világ legértékesebb márkája.
Értékük szerint állít össze a vállalatokról toplistákat az Interbrand. Nem meglepő, ki került a globális lista élére.
A Forbes szerkesztősége és a magazin által felkért szakértők szerint a Sziget a legmenőbb magyar márka, utána a Prezi, majd a BP Clothing/BDPST következik.
A legkisebb is számít, just do it, have a break, have a KitKat - ismerős? Akkor nem okozhat gondot a Buzzfeeden közzétett konzumteszt sem. A kívzt pindurit mégis nehezíti, hogy a teszt angol nyelvű, és egy-egy Magyarországon kevésbé elterjedt márka jelmondatát is fel kell ismerni.
Már a különböző márkák logói is szokszor úgy vannak létrehozva, hogy vonzzák az emberek szemét. A mindennapi életben körül vagyunk véve különböző vizuális jelekkel, melyek vásárlásra ösztönöznek minket anélkül, hogy tudnánk erről.
A múzeumok, színházak, egyetemek között is létezik márkaverseny, közöttük a legnépszerűbbek a Szépművészeti Múzeum, az ELTE, a Vígszínház, és a Budapesti Operettszínház – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Superbrands Magyarország közös kutatásából.
A Goldman Sachs befektetési bank és a Teen Vogue magazin összefogott, és kutatást készített, mely alapján meghatározták az amerikai fiatal lányok által legkedveltebb 50 márkát. A tinik véleménye azért is lehet fontos, mivel az ezredforduló tájékán születettek a következő 5 évben egyre többet költenek majd ruházkodásra, ám ehhez már egyre kevesebb saját pénzük lesz.
A Videoton és a Herendi lettek idén a legkiválóbb hazai márkák a MagyarBrands kutatása szerint. A tradíció, a tulajdonosi összetétel, a menedzsment, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás és az ismertség szempontjából értékelték a vállalatokat.