A Goldman Sachs befektetési bank és a Teen Vogue magazin összefogott, és kutatást készített, mely alapján meghatározták az amerikai fiatal lányok által legkedveltebb 50 márkát. A tinik véleménye azért is lehet fontos, mivel az ezredforduló tájékán születettek a következő 5 évben egyre többet költenek majd ruházkodásra, ám ehhez már egyre kevesebb saját pénzük lesz.
A Goldman Sachs befektetési bank és a Teen Vogue magazin összefogott, és kutatást készített, mely alapján meghatározták az amerikai fiatal lányok által legkedveltebb 50 márkát – írja a Business Insider. A tinik véleménye azért is lehet fontos, mivel az ezredforduló tájékán születettek a következő 5 évben egyre többet költenek majd ruházkodásra, ám ehhez már egyre kevesebb saját pénzük lesz.
A legkedveltebb márkák között megtalálhatjuk péládul a Dolce&Gabbana, Guess, Prada, Gucci, Ralph Lauren, Burberry, Topshop, Vans, Nordstrom, Nike, Macy's, Louis Vuitton, Chanel, Converse, H&M és a Victoria's Secret brandeket.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.