Értékük szerint állít össze a vállalatokról toplistákat az Interbrand. Nem meglepő, ki került a globális lista élére.
Nincs változás a tavalyi évhez képest az Interbrand márkaérték szerint összeállított toplistájának élmezőnyében. Az első helyen továbbra is az Apple áll, és még javított is 5 százalékkal a márkaértékén, ami így most 178 119 millió dollár. A második helyen ismét csak a Google tanyázik, nála nagyobb volt a javulás (11 százalék), és a márkaérték most 133 252 millió dollár.
A harmadik helyezett is ugyanaz maradt, a nagy üditőipari vállalat, azaz a Coca Cola, 7 százalékos csökkenés után most 73 102 millión áll a márkaérték. A negyedik ugyancsak a Microsoft, ez a cég is javított a márkaértékén, ami most 72 785 millió dollár. Büszkék is lehetnek erre, mert bár a helyezés nem változott, azonban a cég márkaértéke évről évre növekszik.
Érthető, ha mostanság mindenki a Samsungra kíváncsi: a cég megmaradt a hetedik helyen, viszont 14 százalékos növekedést produkált (51 808 millió dollár), azonban a számok még a nagy Note7-blama előtti időkből vannak.
Említést érdemel még az Amazon, a tavalyi tizedik helyről immár a nyolcadikra lépett előre, 33 százalékos javulással jelenleg 50 338 millió dollár a márkaértéke.