A Forbes szerkesztősége és a magazin által felkért szakértők szerint a Sziget a legmenőbb magyar márka, utána a Prezi, majd a BP Clothing/BDPST következik.
Az októberben megjelenő Forbes magazin listázza a legmenőbb magyar márkákat. A listáról, amelyet a lap munkatársai és felkért szakértők állították össze, az Origo számolt be előzetesen.
A lista első helyén a Sziget végzett, az indoklás szerint azért, mert évtizedes múltra tekint vissza, mégis képes megújulni. 2014-ben a márka 351 millió forintot hozott tulajdonosának.
A második helyen az itthon kevesek által használt, külföldön viszont a magyar startupvilág előretolt bástyájaként működő Prezi végzett.
A lista harmadik helyezettje a BP Clothing/BDPST: a ruhamárka a budapesti lokálpatriotizmusra épít.
A negyedik a Ustream nevű IT-cég lett.
Az ötödik a Cserpes Sajtműhely.
A hatodik a régió fapados társasága, a Wizz Air
A hetedik a Művészetek Palotája, azaz most már Müpa.
A nyolcadik a külföldön is telt házas koncerteket adó Budapesti Fesztiválzenekar.
A listán a Pöttyös (Túró Rudi) és a megújult Csepel Royal is helyet kapott.