Cserpes István mégsem adja el a Cserpes Sajtműhelyt
Az üzletember szerint egy „nagyon súlyos emberi árulás, anyagi lehúzás” okozta a cég mélypontját, de már túl vannak ezen.
Az üzletember szerint egy „nagyon súlyos emberi árulás, anyagi lehúzás” okozta a cég mélypontját, de már túl vannak ezen.
Cserpes István harminc év után válik meg cégétől, a folyamatra úgy tekint, mintha a lányát adná férjhez.
A Cserpes Sajtműhely tulajdonosa is megtapasztalta, milyen nehéz manapság értékes munkaerőt találni.
Százmillió forintnál is nagyobb beruházással saját tejüzemet létesített a Lipóti Pékség Kft. – írta a Világgazdaság. A lánc eddig a Cserpes Sajtműhely tejtermékeit árusította, de a Cserpes értékesítési pontjai között már nem szerepelnek a Lipóti Pékség egységei.
A Forbes szerkesztősége és a magazin által felkért szakértők szerint a Sziget a legmenőbb magyar márka, utána a Prezi, majd a BP Clothing/BDPST következik.
A Cserpes joghurtja végzett az első helyen a Tudatos Vásárlók Egyesületének joghurttesztjén, amelyen a cukor- és gyümölcstartalom mellett az adalékanyagokat is vizsgálták.
A Túró Rudi: történelmi igazságtétel. A harc, amit megnyertünk a Szovjetunió ellen. Lázadó a desszertek között, a lázadók desszertje. Aki magyar, Rudit fal.
Magyarországon az igazán ízes sajtok nem tudnak piacot szerezni, sikerült viszont népeledellé tennünk a legjellegtelenebb (és persze legolcsóbb) sajtféleséget. A trappista néha jó, máskor pedig nagyon rossz, ezért utánajártunk, mivel szokták elrontani.