Százmillió forintnál is nagyobb beruházással saját tejüzemet létesített a Lipóti Pékség Kft. – írta a Világgazdaság. A lánc eddig a Cserpes Sajtműhely tejtermékeit árusította, de a Cserpes értékesítési pontjai között már nem szerepelnek a Lipóti Pékség egységei.
Belép a Lipóti Pékség belép a tejpiacra – közölte a VG. A cég a Facebookon is bejelentette, saját gyártású tejtermékeket dob piacra április közepétől.
A közelmúltban a tatabányai sütőüzemét 108 millió forintos állami támogatás segítségével összesen 308 millió forintos beruházással bővítő Lipóti Pékség tejüzeme a VG szerint április elején kezdte meg élesben a működést.
A Debrecen mellett található tejüzem megvásárlása és fejlesztése, valamint a termékfejlesztéssel kapcsolatos beruházás teljes összege meghaladja a 100 millió forintos nagyságrendet – mondta Tóth Péter, a Lipóti Pékség alapító tulajdonosa.
Tóth Zoltán, a Lipóti Pékségeket működtető társaság ügyvezetője szerint az új termékcsoportban a tejek mellett gyümölcsjoghurtok, különböző túrók, túródesszertek is megtalálhatóak lesznek.
A Lipóti arra számít, hogy havi szinten 90 millió forintos árbevételt generálnak majd a tejtermékek, amelyeket kizárólag a saját szaküzleteikben forgalmaznak.
A lánc eddig a Cserpes Sajtműhely joghurtjait, sajtjait és túró rudiját árusította.
A Cserpes értékesítési pontjai között már nem is lehet megtalálni a Lipóti Pékségeket, amelyek tejtermékei viszont nagyon hasonlítanak a korábbi Cserpes-kínálatra.