Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Szántó_Péter

Vállalkozás Szántó Péter

Hányszor kezdünk bele egy vállalkozás megvalósításába, mielőtt feladjuk?

Manapság egyre többen gondolkoznak saját vállalkozás indításában, mert azt hiszik, szabadúszónak lenni könnyű: az ember kávézókban vagy coworking irodákban üldögél, vlogol és blogol, és menő eseményekre jár, ezzel is építve a személyes márkáját. Ráadásul mindez csak a jéghegy csúcsa, ha a vállalkozásalapítással kapcsolatos tévhiteket nézzük.

Vállalkozás Szántó Péter

Vevőket az adatokból – Hogyan lesz a big datából ügyfél?

Az egyik legrangosabb startup-konferencia, a The Next Web marketingvezetőjét Matthew Elworthyt kérdeztük, hogyan szerezhetnek több vevőt vagy felhasználót a kis cégek weboldalaik személyre szabásával, és hogyan fordíthatják előnyükre a felhasználói regisztrációkból nyert adatokat, és egyáltalán, mit kezdjen egy kis cég a big datával.

Vállalkozás Szántó Péter

Így lehet igazán hatékony cége marketingje

Growth hacking, lead generálás, automatikus személyre szabás – ha ezek a kifejezések nem ismerősek, akkor radikális változások szükségesek cége marketingtevékenységében, ha igen, akkor is érdemes tovább olvasnia.

Vállalkozás Szántó Péter

Ezért nem elég egy szimpla weboldal

Bizonyára ön is vesztegetett már időt a neten irreleváns vagy unalmas tartalmakra, és volt elégedetlen felhasználói élményével. Azonban ma már megvan rá lehetőség, hogy egy vállalkozás azt adja a netezőknek, amit szeretnének.

Vállalkozás Szántó Péter

Matekozza ki szerencséjét!

A matematika tudománya nem áll messze egy vállalkozás gyakorlatától. Ha kíváncsi rá mégis hol találkozik az elmélet a gyakorlattal, olvassa el Szántó Péter legújabb cikkét.

Vállalkozás Szántó Péter

Mit ér a világmegváltó ötlet, ha senki nem érti?

Hiába a jó ötlet, és a jó csapat mögötte, ha az elképzelést nem sikerül megfelelően kommunikálni. Sok múlik a vállalkozást bemutató előadáson, főleg, ha a hallgatóság soraiban ott ülnek a befektetők is. Íme, pár jó tanács a felkészüléshez.