Sérült a felsővezeték, több órás késések vannak a győri vasútvonalon
A Déli pályaudvarról Győrbe induló vonat a tatai állomás után rongálta meg a felsővezetéket, Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a forgalom.
A Déli pályaudvarról Győrbe induló vonat a tatai állomás után rongálta meg a felsővezetéket, Tatabánya és Almásfüzitő között szünetel a forgalom.
Nem csak a határellenőrzés volt a várakozás oka Románia schengeni csatlakozása előtt sem.
A politikus szerint a kormány „a semmit próbálja reformmá sminkelni”.
A vonatok ugyanúgy vesztegelnek a határnál, mint amikor még nem volt szabad az átjárás.
Tíz vállalással indította el Lázár János az évet: a miniszter bejelentette, hogy júniustól 20 percnél nagyobb késés után visszajár a jegyár fele, buszos rásegítéssel készülnek a nyári főszezonra, és mellékesen azt is elmondta, hogy decemberben a GYSEV-ben még nagyobb tulajdonrészt szerzett a magyar állam, úgyhogy több dunántúli megye teljes hálózatát átadják.
A vártnál jóval lassabban halad a terület kiürítése is: eddig 27 lakásból 23-at tudtak birtokba venni, az 56 üzleti partner közül pedig 4 cég perelt.
Azt az egy hidrogénhajtású buszt Csepelen és Szigetszentmiklóson használnák.
A vasúttársaság úgy eltüntette a menetrendből, mintha nem is lett volna.
A park létesítését korábban Lázár János is támogatta, de a terv a vasúti ingatlanok magánkézbe adásával komoly veszélybe került.
A miniszter elvárja, hogy a politikai szimpátiája vagy aktivizmusa miatt senki ne akadályozza a MÁV munkáját. Nem tudni azonban, hogy az akciót a szabadságán elkövető ellenzéki aktivista hogyan gátolta az utasok kiszolgálását politikai érdekből.
Régóta ígérgetik a híd felújítását, de egyelőre inkább csak sebességmérőket telepítenek.
Több vonalon is műszaki hibák nehezítik a közlekedést, Piliscsaba és Esztergom között vonatok helyett buszok járnak.