A németek nem örültek túlzottan a látottaknak.
Herbert Diess, a Volkswagen-csoport korábbi vezérigazgatója és az Infineon jelenlegi vezetője a Nio meghívására tesztelte a kínai autógyártó új zászlóshajóját, az ET9 luxuslimuzint. A bemutató során a Nio híres pezsgőtesztjét is kipróbálta, amely során öt réteg pezsgőspohár-piramist helyeznek az autó motorháztetejére, hogy bizonyítsák a felfüggesztés és a menetminőség kiválóságát. Diess először szkeptikusan állt a feladathoz, de végül sikeresen teljesítette a tesztet anélkül, hogy egy csepp pezsgő is kilöttyent volna. A teszt végén a volt VW-vezér elismerően nyilatkozott az autó menetkomfortjáról és kifinomultságáról.
A Nio ET9 első limitált kiadása egyébként alig 12 óra alatt elfogyott, ezért a vállalat újabb exkluzív szériát dob piacra ET9 Signature Edition néven. Diess szereplése a bemutatón – különösen William Li, a Nio alapítójával közösen forgatott promóciós filmje – jelentős figyelmet keltett, különösen Németországban, ahol persze nem fogadták jól a filmecskét, mert a Nio egyre nagyobb kihívást jelent a Volkswagen-csoport prémium márkái, például az Audi és a Porsche számára.