Kínai autóról áradozik a Volkswagen elbocsátott vezére
A németek nem örültek túlzottan a <strong>látottaknak</strong>.
A németek nem örültek túlzottan a <strong>látottaknak</strong>.
A megújult Nio ET7 150 kWh kapacitású új szuperaksiját pár perc alatt ki lehet cserélni a magyar gyártású csereállomáson.
A Niónál nem annyira a hajtáslánc és a felfüggesztés kapcsán szólnak a fanfárok, hanem sokkal inkább a sok-sok milliárd tranzisztorról, a megannyi processzormagról és 8 megapixeles kameráról, a szuperügyes LiDAR-ról és persze a mesterséges intelligenciáról.
A Nio a szupergyors, nagy teljesítményű töltés helyett inkább a még sokkal tempósabb aksicserére esküszik. Németországban testközelből ismerkedtünk meg a kínai cég Magyarországon gyártott szupermodern akkumulátorcsere-állomásával.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
A Nio ET9 hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő héten kerül majd sor.