A vadonatúj Peugeot 3008 tisztán elektromos hajtásláncú csúcsmodelljében hatalmas akkumulátor rejtőzik.
Márciusban volt szerencsénk alaposan letesztelni a Peugeot 3008 teljesen új harmadik generációját, melynek első példányai nemrégiben Magyarországra is megérkeztek.
Legolcsóbban 12,2 millió forint ellenében lehet új 3008-asunk, ennyibe kerül ugyanis az 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotorra és hatfokozatú automata váltóra épülő 136 lóerős hibrid Allure felszereltségű alapmodellje.
Az 1,6 literes 4 hengeres turbós benzines egységgel és hétfokozatú automata váltóval szerelt, 195 lóerős plugin hibrid 17 millió forinton nyit.
A 210 lóerős teljesítményű, 73 kWh kapacitású aksis és 525 kilométeres hatótávú elektromos alapmodell minimum 19 millió forint kifizetését követően vezethető haza.
A 230 lóerőt 98 kWh-s akkumulátorral kombináló 680 kilométeres hatótávolságú villanyos verzió 20,9 millió forinttól indul, a 320 lóerős összkerékhajtású és 73 kWh-s aksis Peugeot 3008 pedig 21,5 millió forintos alapárral bír.