Íme a tisztán elektromos új Peugeot E-408
A Peugeot 408 lokálisan zéró emissziós legújabb verziója körülbelül 450 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
A Peugeot 408 lokálisan zéró emissziós legújabb verziója körülbelül 450 kilométert képes megtenni egy töltéssel.
A vadonatúj Peugeot 3008 tisztán elektromos hajtásláncú csúcsmodelljében hatalmas akkumulátor rejtőzik.
Kevés stílusosabb puttonyos létezik mostanság a piacon a Peugeot 508 SW-nél – kipróbáltuk, hogy milyen a hétköznapi gyakorlatban a nemrégiben megújult sportkombi aktuális dízelverziója.
Izgalmas külső dizájnnal, franciásan egyedi műszerfallal, háromféle hajtáslánccal és akár gigantikus akkumulátorral támad a Peugeot legfontosabb európai modellje, a 8 év garanciát felvonultató újgenerációs 3008-as.
A francia gyártó újdonsága első körben egy benzines és egy elektromos változatoban kapható.
Egymilliárd euróból épült a SymphonHy nevű üzem, ahol üzemanyagcellák készülnek majd nagy mennyiségben.
Az elektromos Opel Astra egyfajta hajtáslánccal, kétféle karosszériaváltozatban készül.
Megkezdődött a lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású 308-asok hazai értékesítése.
Az elődjénél nagyobb új 3008-as elektromos változata közel 100 kWh-s akkumulátorral és 21 colos műszerfali kijelzővel rendelkezik.
A teljesen megújult 3008-as nemcsak tisztán elektromos, hanem lágyhibrid és plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
A 2024-es hazai megmérettetésen huszonegy márka harminckilenc autója vesz részt.
Testközelből ismerkedtünk meg a legfrissebb elektromos 2008-assal, plugin hibrid 508-assal és a lágyhibrid 3008-assal, valamint 5008-assal – teszten a Peugeot megújult kínálata.