Közel 700 kilométeres hatótávú új villanyautó érkezett Magyarországra
A vadonatúj Peugeot 3008 tisztán elektromos hajtásláncú csúcsmodelljében hatalmas akkumulátor rejtőzik.
A vadonatúj Peugeot 3008 tisztán elektromos hajtásláncú csúcsmodelljében hatalmas akkumulátor rejtőzik.
Izgalmas külső dizájnnal, franciásan egyedi műszerfallal, háromféle hajtáslánccal és akár gigantikus akkumulátorral támad a Peugeot legfontosabb európai modellje, a 8 év garanciát felvonultató újgenerációs 3008-as.
A francia gyártó újdonsága első körben egy benzines és egy elektromos változatoban kapható.
Az elődjénél nagyobb új 3008-as elektromos változata közel 100 kWh-s akkumulátorral és 21 colos műszerfali kijelzővel rendelkezik.
A teljesen megújult 3008-as nemcsak tisztán elektromos, hanem lágyhibrid és plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
Testközelből ismerkedtünk meg a legfrissebb elektromos 2008-assal, plugin hibrid 508-assal és a lágyhibrid 3008-assal, valamint 5008-assal – teszten a Peugeot megújult kínálata.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
Az új i-Cockpittal elsőként a hamarosan érkező vadonatúj Peugeot 3008-ban találkozhatunk.
2017-ben az Év Autója lett a francia SUV, amelyből több mint 800 ezer példány készült eddig. Most megérkezett a több ponton módosított kiadása.
Ezzel a mintegy 60 kilométeres e-hatótávú plugin hibriddel évente sok százezer forintot is spórolhatunk csak a tankoláson. Vázoljuk, hogy milyen a gyakorlatban a jelenlegi legerősebb és egyben legzöldebb Opel, a Grandland X Hybrid4.
A francia gyártó vadonatúj plugin hibrid hajtásláncokat vezet be a 3008-as és az 508-as sorozatban.
A Genfi Autószalon felvezetéseként hétfőn délután kihirdették, 2017-ben melyik autó kapja meg Az Év Autója címet.