Az öt éven belül teljesen elektromossá váló német márka jövőre dobja piacra első új logós autóit.
A Stellantis konszern német márkája, az Opel bemutatta megújult logóját, a modernizált "Blitz"-et:
Az új embléma fontos szerepet játszik az Opel villanyautó-gyártóvá történő átalakulásában, mely folyamat 2028-ig fog lezajlani. Ezt követően már csak és kizárólag zéró emissziós modellek lesznek elérhetők a cég kínálatában.
A vállalat jelenleg tizenöt, részben vagy teljesen elektromos modellt forgalmaz, a legfrissebb ilyen termék az első tisztán elektromos Astra, melyből kombi változat is készülni fog.
Az új logóval az ígéretek szerint 2024-ben találkozhatunk majd sorozatgyártású Opelen, de az idén ősszel megrendezendő Müncheni Autószalon Opel standján már hangsúlyosan képviseltetni fogja magát a megújult Blitz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.