A német sportszedán a jelek szerint kiválóan érzi magát a sebességkorlátozás nélküli Autobahnon.
Az aktuális 5-ös BMW legerősebb gyári változata a két éve 60 millió forint feletti áron debütált M5 CS, amelynek motorházteteje alatt egy 635 lóerős teljesítményű, 750 Nm nyomatékú 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található.
Az összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt sportszedán kereken 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as sprint sem tart tovább neki 10,4 másodpercnél. Az alaphelyzetben 250 km/h végsebességű kocsi az opcionális M Driver's Package-dzsel akár 305 km/h-val is képes száguldani.
A G-Power azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének az M5 CS teljesítményével. Számukra készült az alábbi videó főszereplője, mely nem más, mint egy a 47,7 millió forintos alapárú és 625 lovas M5 Competitionre épülő 770 lóerős tuning M5.
A videó elején látható felirat ne tévesszen meg senkit, a fedélzeti kamerás felvételen nem a plugin hibrid 545e látható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.