A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotor teljesítményét és nyomatékát sikerült még feljebb tornázni.
Az összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt sportszedán kereken 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as sprint sem tart tovább neki 10,4 másodpercnél. Az alaphelyzetben 250 km/h végsebességű kocsi az opcionális M Driver's Package-dzsel akár 305 km/h-val is képes száguldani.
A Manhart azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének az M5 CS teljesítményével. Számukra készült a most leleplezett MH5 GTR, íme:
A tuningcég szakemberei találtak még 153 extra lóerőt, illetve 185 extra Nm-t, így az újdonság motorja nem kevesebb, mint 788 lóerős és 935 Nm nyomatékú.
A tuningolt M5-ös többek közt módosított vezérlő elektronikát, új intercoolert, hangosabb sportkipufogót, illetve ültetett KW futóművet kapott.
A 21 colos kerekeken gördülő MH5 GTR menetteljesítményeivel egyelőre még adós a Manhart.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.