Hiába az akár 761 lóerős teljesítmény, a Taycanra bizony ráfér némi tömegcsökkentés.
A Porsche 2019-ben mutatta be első tisztán elektromos autóját, az általunk is alaposan letesztelt Taycant, melynek különböző változatai 326-761 lóerős teljesítménnyel, illetve 345-1050 Nm-es nyomatékkal büszkélkedhetnek.
A messze átlag feletti teljesítmény és nyomaték mellé azonban a 71-83,7 kWh kapacitású akkumulátor miatt sajnos igen komoly tömeg társul.
A 0-ról 100-ra 2,8 másodperc alatt katapultáló és 260 km/h végsebességű Taycan Turbo S csúcsmodell DIN-szabvány szerinti tömege 2295 kilogramm, hivatalos EU tömege pedig eléri a 2370 kilogrammot.
Amennyiben egy kicsit faragni szeretnénk a Taycan tömegén, akkor érdemes egy pillantást vetni a legújabb Jäger tuningra.
A németországi Recklinghausenben található GnB Tech GmbH által készített újdonságon szinte az összes lehetséges alkatrészt karbonból készített változatra cserélték.
A 21 colos egyedi könnyűfém-felnikkel szerelt különleges Taycan tömege 45 kilogrammal marad el a kiindulási alapmodellétől.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.