A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
Az aktuális 5-ös BMW legerősebb gyári változata az M5 CS, amelynek motorházteteje alatt egy 635 lóerős teljesítményű, 750 Nm nyomatékú 4,4 literes biturbó erőforrás található.
Az összkerékhajtású és nyolcfokozatú automata váltóval szerelt sportszedán kereken 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra, és a 0–200-as sprint sem tart tovább neki 10,4 másodpercnél. Az alaphelyzetben 250 km/h végsebességű kocsi az opcionális M Driver's Package-dzsel akár 305 km/h-val is képes száguldani.
A Manhart azokra is gondol, akik esetleg elégedetlenek lennének az M5 CS teljesítményével. Számukra készült a most leleplezett MH5 800, íme:
A tuningolt M5-ös többek közt módosított vezérlő elektronikát, új intercoolert, hangosabb sportkipufogót, illetve az extra nyomatékot elviselő megerősített automata váltót kapott. A Rolls-Royce-okéhoz hasonló, csillagos égboltot mintázó belső tetőborítást viszont nem tudni, hogy mi indokolta.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.