Az értékesítés olyan, mint a háború, a vevőknek vannak fenntartásaik, amit az eladóknak le kell győznie.
Most, hogy az Audi piacra dobta az első villanyautóját – az e-tron SUV-t – igencsak felpörgött a mögötte lévő marketinggépezet is, hogy beinduljanak az eladások.
Rengeteg potenciális vásárló van például Amerikában, akik azt mondják, egyelőre kivárnak egy csomó indok miatt: hatótáv, töltési infrastruktúra hiánya, és inkább konzervatív álláspontot képviselve még tartózkodnak egy elektromos autó megvásárlásáról.
28 millió forinttól indul itthon az első igazi villany-Audi
Zöld rendszámot minden további nélkül kaphat az új divatterepjáró, de az 1,5 millió forintos állami támogatást már elbukja.
Az e-tron népszerűsítése érdekében Audi megpróbálja iróniával áthidalni ezeket a nehézségeket. Egy tipikus amerikai vevőt szembesít azzal, hogy egy elektromos autóval sem kell lemondania semmiről. Igazából a kételyekre játszanak rá, amik az emberekben nyilván a nagy döntések előtt megvannak.
Hogy mindez persze részleteiben mennyire igaz – a hatótávra vagy a töltési hálózatra vonatkozóan – arra választ ne egy reklámtól várjunk.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.