Értékvesztés kimaxolva: harmadáron várnak új gazdára az elektromos Audik
Az Audi első igazi villanyautójának keveset futott példányai az eredeti áruk töredékéért kerülnek eladósorba.
Az Audi első igazi villanyautójának keveset futott példányai az eredeti áruk töredékéért kerülnek eladósorba.
A háromféle változatban támadó megújult Audi e-tron GT akár 2,5 másodperc alatt képes felpattanni 0-ról 100-ra.
Az ötlet jópofa, de egy karambol esetén veszélyes lehet.
A jókora akkupakk átrepült egy füves területre, és ott kiégett.
Az új Volkswagenek formatervéért a Bentley eddigi fődesignere lesz felelős.
A tisztán elektromos hajtásláncú új Audik minimum 30 millió forint kifizetését követően vezethetők haza.
A Q8 e-tron és a Q8 Sportback e-tron vonultatja fel először az ingolstadti márka megújult emblémáját.
Megérkeztek az első hivatalos gyári felvételek a négykarikás gyártó villanymotoros újdonságairól.
Legalábbis legértékesebb egységüket az akkumulátoraikat egy kísérleti projekt kapcsán hasznosítják eredeti módon.
Megújult külsővel, nagyobb hatótávval és új névvel érkezik az ingolstadti SUV.
Az érkezőben lévő Euro 7 szabályozás fényében a jövő a villanyautóké.
A Volkswagen szerint a Bogár és a Golf után ez a harmadik nagy mérföldkő a cég történetében. Nagy szavak ezek, benéztünk mögéjük, hogy a gyakorlatban milyen és mennyire élhető autó a futurisztikus ID.3.