A hangtalan és környezetkímélő kabriózást lehet sokan kedvelnék, de egyelőre ez az autó csak egy bemutatópéldány.
A japán autógyártó Tokióban bemutatta a Leaf kabrió változatát. A modell alapja a második generációs Leaf, amely a márkakereskedésekbe mostanság érkezik meg.
Persze a nyitott tető jó dolog, de nincs különösebben jó hatással a kocsik tömegére és aerodinamikájára. A topless Leaf lis ényegében csak arra szolgál, hogy felhívja a figyelmet egy újabb mérföldkőre, amelyet az autó elért. A Nissan 100 000 példányban értékesítette a Leaf-et Japánban.
Szóval ilyen kabrió változat aligha lesz majd az utcákon. Az átalakítás technikai részleteit sem tették közzé, de a nyitott tetős Leaf majdnem ugyan azt tudja, mint a normál változat. Rendelkezik e-Pedallal, ProPilot félig önvezető rendszerrel, a 40 kilowattórás akkumulátor is maradt, kérdés a erősítettek-e a karosszérián külön is, mert akkor a nagyobb súly miatt, a normál 378 kilométeres elméleti hatótáv sem biztos, hogy maradt.
Nissanból sem lesz már sokáig dízel
A japán gyártó fokozatosan kivezeti a dízelautói értékesítését Európából.