A Gazoo Racinggel közösen kifejlesztett limitált szériás sportkocsi erősebb, könnyebb és aerodinamikailag fejlettebb az alapváltozatnál.
A Toyota GT86 bemutatása után azonnal a tuningműhelyek egyik leggyakoribb vendégévé vált, hiszen bőven tartogat kiaknázandó lehetőségeket, amiket a tulajdonosok igényeik szerint ki is használnak. Az utángyártott kiegészítők mellett gyári tuningelemekkel és limitált szériás kiadásokkal is megörvendezteti a Toyota nagyérdeműt, melyek közül a legújabb egy japán belpiacos modell, amit a Gazoo Racinggel közösen fejlesztettek ki.
A Nürburgringen finomhangolt Gazoo Racing Masters of Nürburgring (GRMN) szériából mindössze száz példányt készítenek, átszámítva nagyjából 15 millió forintnak megfelelő összegért. Ezért a pénzért az alapváltozatnál erősebb, könnyebb és aerodinamikailag fejlettebb autót kap az ember, amely bármelyik versenypályán megállja a helyét. A gyárihoz képest 16 lóerővel nagyobb 216 lóerős teljesítményt továbbra is feltöltő nélkül állítja elő a 2.0 literes boxermotorja, a hozzá kapcsolt hatfokozatú manuális váltó áttételeit viszont rövidebbre szabták, illetve a kipufogórendszert is lecserélték egy sportosabb darabra.
A tömegcsökkentés jegyében a GRMN ablakai plexiből készülnek, a motorháztető pedig szénszálas műanyagből, a 17 colos könnyített felnik mögé pedig elöl hat-, hátul négydugattyús nyergek kerültek. Ahogyan a képeken is látható plusz első splitterrel, hátsó szárnnyal és átdolgozott diffúzorral is ellátták az autót, amik nem csak aerodinamikán javítanak, de a megjelenésén is.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.