Van olyan, hogy rossz reklám?
Van olyan, hogy rossz reklám? Nos, ha engem kérdeznek, akkor csak olyan van: nagyítóval keresve sem tudnék olyan reklámot találni, ami nem idegesít vagy zavar. Ettől függetlenül a reklám kell, hiszen ezért kapjuk ingyen a neten a legjobb dolgokat, beleértve a Google szolgáltatásait vagy a csiripeket… Céges szinten tehát nem idegesítő a reklám, sőt kötelező.
Ezen a szinten is van azonban „rossz” reklám, olyan ami nem tesz jót a cégek reputációjának, forgalmának vagy félrevisz egy-egy kampányt és az ellenkező hatást váltja ki…. Ennek lehet technikai oka (agresszív reklámok, kártékony kódok, sütik – összefoglalónk itt) vagy marketing oka is, az ilyen reklámokat szaknyelven csak Badware-nek hívják. A Google, a Facebook és a Twitter (illetve az AOL) holnap bejelenti, hogy összefognak az ilyen reklámok ellen: az óriás cégek megalakították az Ads Integrity Alliance nevű szervezetet, Az AIA Maxim Weinstein (Stopbadware) vezetésével azon fog munkálkodni, hogy a szóban forgó cégek oldalain ne szerepelhessenek a fogyasztók számára káros reklámok.