Tech techline.hu 2011. december. 04. 05:00

Bevásárolt az Adobe a Digital Marketing Suite bővítéséhez

Az Adobe  végleges megállapodást kötött a magántulajdonban lévő Efficient Frontier platform felvásárlásáról.

Az Adobe  végleges megállapodást kötött a magántulajdonban lévő Efficient Frontier platform felvásárlásáról. Az Efficient Frontier felvásárlása révén számos új képességgel bővül az Adobe meglévő Digital Marketing Suite programcsomagja.

Közösségi marketing
Az Efficient Frontier egy közösségi hirdetésvásárlási képességet biztosít az Adobe számára a Facebook oldalain, amely az Efficient Frontier optimalizálási algoritmusait használja az eredmények előrejelzésére és a megtérülés növelésére. Emellett a marketingszakemberek számos kreatív elemet tölthetnek fel a megoldásba, amely automatikusan hirdetéskombinációkat hoz létre. Ezek a képességek az Adobe SearchCenter+ keretein belül jelenleg elérhető Facebook-hirdetésvásárlási funkció részét képezik majd. A felvásárlás révén az ügyfelek számára rendelkezésre áll majd egy közösségi marketingplatform. Ez olyan eszközöket és szolgáltatásokat kínál az ügyfeleknek, amelyek segítségével felépíthetik, kezelhetik, megfigyelhetik és értékelhetik a közösségi webhelyeken való jelenlétüket. Az Adobe ezt a közösségi tevékenységet lehetővé tévő képességet az Adobe SocialAnalytics szolgáltatással kombinálja. Ez az elemzési megoldás a közösségi megfigyelésen túl a közösségi médiát összekapcsolja az üzleti eredményekkel.

Keresőmarketing
Az Adobe Digital Marketing Suite csomag tartalmazza a SeachCenter+ külön díj ellenében igénybe vehető keresőmarketing-kezelő megoldást. Az Efficient Frontier ezt a keresőkezelési képességet egy átfogó keresésiportfolió-optimalizálási rendszerrel bővíti. Ezen megoldások kombinálásával egy olyan piacvezető keresőoptimalizálási megoldás jön létre, amely a közepestől a legnagyobb méretű vállalatokig és ügynökségekig igazodik az igényekhez.

Vizuális marketing
Az Efficient Frontier a keresőoptimalizálás és vizuális hirdetés terén szerzett tapasztalatát egy valósidejű ajánlatkészítési rendszer formájában biztosítja, amelynek célja, hogy növelje a hirdetések megtérülését a legfontosabb elérhető felületeken. Ez az ajánlatkészítő rendszer az Efficient Frontier algoritmusait használja. Alkalmas lesz az Adobe Digital Marketing Suite webhelyforgalmi és konverziós adatainak felhasználására és kiegészíti az Adobe Dynamic Ad Targeting megoldását, amely dinamikusan hoz létre vizuális hirdetéseket személyre szóló üzenetekkel és ajánlatokkal. Az Efficient Frontier és az Adobe Digital Marketing Suite képességeinek integrálása teljesebb képet nyújt az ügyfelek számára vizuális hirdetési kampányaikról és egy egységes hirdetéselhelyezés-optimalizálási rendszert biztosít a látogatottság és a konverziós ráta növeléséhez.

Többcsatornás optimalizálás
A keresési, vizuális és közösségi média aukcióalapú vásárlási folyamata folyamatos nyomást gyakorol a marketingszakemberekre, akiknek el kell dönteniük, hogy hol licitáljanak és mire. Az Efficient Frontier segítségével nincs szükség találgatásra, mivel a rendszer egy algoritmikus módszer segítségével optimalizált árajánlatokat hoz létre és a digitális csatornák között a maximális megtérülés szerint osztja el a rendelkezésre álló összeget. Ezek a testre szabható algoritmusok a marketingszakemberek keresési, vizuális és közösségi piacokról származó előzetes teljesítményadataira, valamint a webhelyekről és offline forrásokból származó konverziós adatokra épülnek. Az Efficient Frontier algoritmusai számára rendkívül hasznosak lesznek az Adobe Digital Marketing Suite által rögzített kattintási navigációs adatok és konverziós mérőszámok. Így az Adobe ügyfelei rendkívül pontos és jól használható, előrejelzésre alkalmas modelleket és szimulációkat hozhatnak létre.

A tranzakció lebonyolítása – amely a hivatalos engedélyek megszerzésétől, valamint egyéb jogszabályi feltételek teljesülésétől függ – várhatóan az Adobe 2012-es pénzügyi évének első negyedében fejeződik be.

Hirdetés