Online marketing 3. - A keresőmarketing
A keresőmarketing egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.
A keresőmarketing egy weboldal láthatóságát akarja növelni a keresők találati oldalain.
A hazai kisvállalkozások kevesebb, mint a fele rendelkezik honlappal és 47 százalékuk egyáltalán nem költ online vagy offline hirdetésre.
Hogyan növelhetem az eladásaimat? Miként építsek márkát a termékeimből? Most megmutatjuk!
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek. Főleg az online marketinggel ismerkedő cégek esnek ezeknek áldozatul és fizetik meg „tanulópénzt” felesleges kiadások, elvesztegetett idő és elmaradt haszon formájában.
Zseniális keresőmarketinggel talált magának állást egy kreatív szövegíró New York-ban. Amikor a kiszemelt topmenedzser a Google keresőjébe beírta saját nevét, első helyen a fiatalember fizetett álláshirdetése várta. Ez a szemtelenül egyszerű és zseniális ötlet annyira megtetszett a topmenedzsernek, hogy azonnal fel is vette őt.
Az Adobe végleges megállapodást kötött a magántulajdonban lévő Efficient Frontier platform felvásárlásáról.
A 11. alkalommal megrendezett szakmai konferencia és előadássorozat idén rendhagyó módon a Balaton északi partjáról Siófokra költözött, az előadások és kerekasztalok beszélgetései azonban a már megszokott témák - közösségi hálózatok, keresőoptimalizálás, személyiségi jogok, adatvédelem - körül forogtak. Míg az egyik teremben az internet egyénre gyakorolt hatásait fejtegették az előadók, néhány méterrel arrébb a fogyasztók behálózásának kérdéseivel foglalkoztak a meghívott vendégek. Néhány jelenlévő szakértő segítségével igyekeztünk betekintést nyerni az éppen uralkodó trendekbe, ami internetes életünk jelenét és jövőjét illeti.
A Seoblog írója friss bejegyzésében egy keresőmarketingben jártas, magyar Google-alkalmazottat interjúvol meg.
A hitel- és ingatlanpiac mélyrepülése az ingatlanközvetítőket is nehéz helyzetbe hozta. A nagyobb hálózatok csökkentik a költségeiket és leépítenek, a kisebb irodák közül pedig sok lehúzta a rolót, hiszen drámaian visszaestek a bevételeik. Ebben a helyzetben minden versenyképességet javító megoldás akár a túlélés záloga is lehet. Ilyen az internet és a keresőmarketing is.