Tim Armstrong az AOL vezérigazgatója azt sem tartja kizártnak, hogy Carol Bartz távozása után az AOL és a Yahoo!
Tim Armstrong az AOL vezérigazgatója azt sem tartja kizártnak, hogy Carol Bartz távozása után az AOL és a Yahoo! összeolvadjon, így erősítve az AOL piaci pozícióját. A hír a CNBC és a Bloomberg köreiből szivárgott ki, az AOL egyelőre nem kívánja kommentálni az értesüléseket.
Bár a Yahoo!/AOL messze van attól a státusztól amit fénykorában birtokolt, azért még korai lenne temetni. Tartalomszolgáltatás terén igen erősen fejlődnek, és elég tőkeerősek ahhoz, hogy további felvásárlásokat eszközöljenek. Az AOL 315 millió dollárért vette meg a Huffington-t, 20 millió dollárt ölt a TechCrunch-ba és további felvásárlásokat is terveznek. Egyértelmű tehát, hogy a keresőpiacot- és közösségi szolgáltatásokat leépítve tartalomszolgáltatásba „menekülnek”, így az AOL/Yahoo! összevonása egy gigantikus tartalomszolgáltatóvá nem is tűnik olyan lehetetlen ötletnek.