A Boeing 2030-ig vetné meg a lábát Ázsia repülőautós piacán, de kérdés, mennyire fognak megbízni az utasok a cégben.
A Boeing név mostanában nem szinonimája a biztonságnak, sorra jönnek a hírek a gyártási hibás utasszállító repülőgépeiről. Van, amelyiknek a törzséből szakadt ki egy darab a levegőben, egy másik felszállás közben kezdett el darabjaira hullani. A sort még hosszasan lehet folytatni, így nem csoda, hogy lemondott a Boeing vezérigazgatója. A vállalat egy volt mérnöke nemrég kitálalt, miszerint a cég pontosan tudott az összeszerelési hibákról, mégsem változtatott a munkameneten
Ebben a hírtengerben a beszélt a vállalat középtávú terveiről Todd Citron műszaki igazgató a Nikkeinek, megemlítve, hogy a cég
az évtized végéig tervezi elindítani repülőautós üzletágát.
Citron szerint a Boeing szeretné kiaknázni a keresletet a gyors, rövid utak megtételére, amire a városi zsúfolt forgalom miatt már nincs lehetőség.
A cég kutatási-fejlesztési egysége egyébként épp a napokban nyitott meg Japánban, Nagojában.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.