Bizonyossággal állítható a Microsoftról, hogy remek reklámokat tud készíteni. Talán ezért is lepődtek meg a Copilot mesterségesintelligencia-szolgáltatás legutóbbi reklámkampányán, amelyre inkább az unalmas és monoton jelzők illenek. Lehet, hogy pont a Copilot készítette?
Ha már van Copilot, akkor minél több termékben legyen, gondolták a Microsoftnál, és a Microsoft Office és Microsoft Advertising után a kompatibilis Windows 10 és Windows 11-es rendszereken is hozzáférhetővé teszik. Teszik ezt azért, hogy a felhasználók az egyszerű feladatokról kezdve a bonyolult munkafolyamatokig támaszkodhassanak erre az eszközre a Microsoft-ökoszisztémán belül.
A bevezetés javában zajlik, így Microsoft egy Copilot-reklámkampányba is kezdett, azonban ez nem egészen úgy sült el, ahogy Redmondban gondolták: záporoznak a közösségi oldalakon a negatív kommentek. A felhasználók panaszkodnak a hirdetésekre a gyakori megjelenésük miatt, illetve azért is, hogy iPhone-funkciókat népszerűsítenek, amelyek irrelevánsak a Copilot szempontjából.
Megemlítik még a monoton, természetes szünetek nélküli hangalámondást.
Többekben is felmerült, hogy a Microsoft a Copilotot használta fel a Copilot-hirdetés elkészítéséhez. A vállalat egyelőre nem reagált erre. Bár a csalódott hangok elsősorban magára a hirdetés megjelenésére vonatkoznak, kétségeket vetnek fel a Copilot ilyen népszerűsítésének hatékonyságával kapcsolatban.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.