A Budapesti Közlekedési Központ közlése szerint szerdán frissítették a BudapestGO rendszerét, ezért a felhasználókat ki kellett léptetni a fiókjukból.
Meglepve tapasztalhatták a felhasználók még szerdán, hogy a BudapestGO alkalmazás arra kérte őket, lépjenek be ismét a felhasználói fiókjukba. A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közölte, nem egy hibáról, és nem is adatlopásról van szó.
A BKK a felhasználóknak kiküldött tájékoztatása szerint január 11-én a BudapestGO fejlesztéséhez kötődő rendszerfrissítés történt, emiatt minden felhasználót ki kellett léptetni a fiókjából. A BKK az okozott kellemetlenségért elnézést kért a felhasználóktól.
Aki szerda óta nem használta a BudapestGO-t, annak érdemes teljesen leállítani az alkalmazás működését, majd újraindítania azt.
„Ha elfelejtetted, mivel (AppleID-val, Google-lal, Facebookkal vagy e-mail-címmel) regisztráltál a BudapestGO fiókodba, jelen levelünkkel tudod ellenőrizni. Ezt a levelet arra az e-mail-címre kaptad, amivel regisztráltál. Ha az e-mail-cím helyén most egy számsort találsz, az arra utalhat, hogy AppleID-val vagy Google-lal vagy Facebookkal regisztráltál a BudapestGO-ba. Ha gmailes e-mail-címmel regisztráltál, akkor érdemes kipróbálni a BudapestGO-s belépést a Google-lal és az e-mail-címeddel is”
– tanácsolja a Budapesti Közlekedési Központ a felhasználóknak.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.