Alig egy hónappal Apple-bosszantó „kerítéses” reklámja után egy újabb hasonló hirdetéssel fricskázza a Samsung a cupertinóiakat. Kérdés, mennyire lehet ezzel meggyőzni egy elkötelezett Apple-rajongót.
Nem először dörgöli az Apple orra alá a Samsung (még ha közvetve is), hogy neki már van összehajtható telefonja, sőt abból is már a negyedik generációt kínálja. Novemberben „kerítéses” reklámjával próbálta az androidos világba csábítani az iPhone-osokat, a napokban pedig megjelent e hirdetés folytatása, egy újabb kerítéses szösszenet.
A mostani On the Fence hirdetés lényege is az, hogy már elég régóta ülsz a két világot (Apple és Samsung) elválasztó kerítésen, ideje megtenni a következő lépést. A hirdetés egy kerítésen ülő srácot mutat, akinek egy Galaxy Z Flip4-et használó lány elmondja, hogy korábban ő sem tudott választani a két cég között.
„Régebben én voltam az, aki a Samsung és az Apple közötti kerítésen ült” – meséli a fiúnak. Erre a srác azt válaszolja, hogy szeretne váltani, de aggódik amiatt, mit fognak majd szólni iPhone-os barátai. Erre az a válasz, hogy arra kell felkészülnie, hogy mindenki látni akarja majd az majd új összehajtható telefonját. Szóval itt az ideje leugrani a kerítésről.
Kérdés persze, hogy egy ilyen 30 másodperces reklám elég-e ahhoz, hogy meggyőzzön egy iOS-est (akiknél jól ismert az Apple iránti, egyébként nem véletlen elkötelezettség) a váltásról.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.