TikTok Pulse néven indít új bevételszerzési programot a TikTok, ezen keresztül már a hirdetésekből is részesülhetnek a tartalomgyártók.
A TikTokon eddig nem volt lehetőség arra, hogy a felhasználók pénzt keressenek a videóik mellett futó hirdetésekből, ez azonban változik. A cég bejelentette, hogy a jövőben – a YouTube-hoz hasonló módon – részesedést kínál majd a hirdetési bevételekből.
Az új program a TikTok Pulse nevet kapta, és lehetővé teszi, hogy a hirdetéseket kifejezetten a platformon lévő összes videó legjobb 4 százaléka mellett jelenítse meg a rendszer. Ha egy felhasználó legalább 100 ezer követővel rendelkezik, akkor jó eséllyel az ő videói is benne lesznek a top 4 százalékban.
140 millió lájknál jár, ezt a TikTok új sztárja maga sem gondolta volna
Felkapta a TikTok népe egy autista fiú testvérének videóját, és ez oda vezetett, hogy a videó készítője immár küldetésének tekinti az autizmussal kapcsolatos sztereotípiák ledöntését.
A TikTok Pulse segítségével a hirdetési bevétel 50 százalékát kapják meg az alkotók. Ez valamelyest elmarad a YouTube által kínált 55 százaléktól. Kezdésként az Egyesült Államokban indul a program júniusban, ősszel pedig más piacokon is bevezeti a vállalat.
Eddig a TikTok egy erre szolgáló alapból fizetett a tartalomgyártóknak a kontentért, a mostani megoldással azonban jóval több tartalomgyártó számára lesz elérhető az ilyesfajta bevételszerzés.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.