Akadozik a Yettel Magyarország hálózata szombat délelőtt.
Sem telefonálni, sem internetezni nem tud a Yettel több ügyfele. A szolgáltató Facebook-oldalán sokasodó panaszokat – melyek egy része szerint térerő sincs a készülékeken – olvasóink és saját tapasztalataink is megerősítik. Kerestük a Yettelt, ahol közölték:
egy tervezett karbantartás nem vár fejleménye miatt egyes ügyfelek tapasztalhatnak akadozást.
A szolgáltató az érintetteknek azt javasolja, tegyék repülő üzemmódba a telefonjukat, majd néhány másodperc múlva kapcsolják vissza a módot, vagy pedig indítsák újra a készüléket, akár többször is.
A Yettel 11:30-kor Facebook-oldalán azt közölte, elhárították a hibát. Ezzel együtt sokan még mindig nem tudnak telefonálni, mobilnetezni. Saját tapasztalatain vegyesek: a délelőtt folyamán többszöri újraindítást követően helyreállt a térerő – nem világos, hogy az újraindítás segített, vagy egyszerűen csak időközben javítottak meg valamit a Yettelnél –, majd dél előtt nem sokkal ismét elvesztette a hálózati kapcsolatot a készülék, és ez azóta így is maradt.
„Újra lett indítva, most újra nem jó" - ömlenek a panaszok a Yettel Facebook-oldalán
Szombat reggel óta akadozik a Yettel hálózata. Az ügyfelek a vállalat Facebook-oldalán panaszkodnak: a privát telefonálás/netezés mellett több vállalkozásnak is elrontotta a szombatját a hálózati hiba.
Ha máskor is értesülni szeretne hasonló hírekről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.