Szombat reggel óta akadozik a Yettel hálózata. Az ügyfelek a vállalat Facebook-oldalán panaszkodnak, egy óra sem kellett ahhoz, hogy 1500 hozzászólás érkezzen. A privát telefonálás/netezés mellett több vállalkozásnak is elrontotta a szombatját a hálózati hiba.
Nem tervezett vége lett egy tervezett karbantartásnak – mint megírtuk, ez az oka annak, hogy kommunikációs nehézségekbe ütköznek a szolgáltató ügyfelei. A Yettel állítja, hogy elhárította a hibát, és a készülék újraindítását javasolja ügyfeleinek, de saját tapasztalataink mellett a vállalat Facebook-oldalára érkező észrevételekből is úgy tűnik, ez nem mindig segít. Sőt.
Van olyan felhasználó, aki kifejezetten rosszul járt a módszerrel: „újra lett indítva, jó volt, most újra nem jó 😤😤😤” – írja.
Az egyik ügyfél filmet nem tud nézni, másnál nagyobb a tét: „Reggel óta nincs internet. 😡😡😡Havi közel 10 ezer forint..... Kresz vizsga előtt állok, net nélkül nincs gyakorlás....😪😪😪”.
Van, aki a sokszor előnyös digitalizációnak most éppen a hátrányát éli meg: „Amikor nagyjából minden a telefonodon van: bérleted, bankkártyád, vonatjegyed.... És még hálózat sincs, hogy telefonálhass... 👏👏👏”.
Más a Yettel kommunikációjában felbukkanó szóhasználatot kritizálja: „Akadozás??? Reggel óta semmi nincs.”
Többen pedig úgy vélik, a karbantartás idejéről előtt illene tájékoztatni a felhasználókat, hogy tudják, mikor számíthatnak esetleges gondokra.
Olyan vállalkozások is akadnak, melyeknél az üzletmenetnek tett be a gond: „Az én telóm a céges a céges net és párom telója mind csak segélyhívás. Vendég panasz, hogy nem tudnak rendelni. A terminál akadozik nem enged kártyás fizetést mert nem érhető el az internet.”
Hasonló helyzetbe futott bele kollégánk is, aki családjával vásárolni ment volna, de hiába: bezárt a kertészet, mert a hálózati hiba miatt nem tudnak online számlázni, és nem is igazán tudják, mit tegyenek, mert térerő hiányában az üzletvezetőt sem tudják elérni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.