A terméket szeptember 9-én leplezi le a vállalat. Közben Zuckerberg oldalán érdekes videók tűntek fel: csak nem az újdonság látszik rajtuk?
Egy nem túl hivalkodó, mégis informatív meghívót küldött szét a sajtó munkatársainak a Facebook és a Ray-Ban, hogy bemutassák végre a közösen tervezett okosszemüvegüket. Erről az újdonságról beszélt korábban a Facebook-alapító Mark Zuckerberg is, hangsúlyozva, hogy a vállalat ezzel a termékkel kíván belépni a kiterjesztett valóságra (augmented reality) támaszkodó eszközök piacára. A most kiküldött meghívó alapján pedig azt is tudni, mikor lesz a nagy bemutató:
az érdeklődőket szeptember 9-re várják.
A dokumentum mást természetesen nem árul el, így a szemüveg kinézetéről, tudásáról semmilyen hivatalos információ nincs – legalábbis egyelőre. A The Verge mindenesetre megjegyezte, hogy Zuckerberg oldalán több videó is megjelent a bejelentés előtt, melyekben különféle sporttevékenységek közben látható. Az egyiken például evez, egy másikon pedig játékos kardcsatát vív a gyermekével.
A felvételek érdekessége, hogy azon minden az alapító szemszögéből látszik, kamerát viszont nem tartott a kezében. Lehet, hogy a szemüveggel videókat is lehet készíteni? Csütörtökön ez is kiderül.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.