Egy figyelemfelhívó piros sáv jelenik meg a mobilbank alkalmazásban, a netbankon tájékoztató szöveg előzi meg a belépést, az ügyfelek figyelmeztető sms-t kapnak. Úgy tűnik, a K&H ügyfelei ellen kisebbfajta hadjáratot indítottak az adatlopó csalók, ellenük próbál tenni a fokozott figyelemre felhívással a bank.
A korábbiak után újból figyelmeztetést adott ki ügyfelei számára a K&H Bank. A pénzintézet emlékeztet: sosem kéri ügyfeleit, hogy e-mail formájában ügyfélazonosítókat adjanak meg, vagy az e-mailből egy linkre kattintva lépjenek be a K&H e-bankjába.
A K&H azt tanácsolja, hogy aki egy e-mailre válaszként, vagy az e-mailből továbbkattintva megnyíló felületen megadta ügyféladatait, az a kh.hu weboldalról nyissa meg újra a K&H e-bankot, majd ellenőrizze az e-bank Beállítások » Azonosító eszközök kezelése menüpontban a regisztrált eszközeit, illetve bankszámlája tranzakciótörténetét. Amennyiben rendellenességet tapasztal, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a K&H Telecenterrel (06/1/20/30/70 335 33 55).
Ha bár nem kattintott benne semmire, de kapott fent megjelölt tartalmú, kétes eredetű levelet, vegye fel a kapcsolatot a bank kiberbiztonsági csoportjával az informationsecurity@kh.hu e-mail-címen, hogy a szakemberek kivizsgálhassák az ügyet.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, kövesse a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.