A Microsoft nem is titkolja, hogy magához szeretné csábítani a maceseket. Úgy tűnik, ezt sikerrel teszi, vagy legalábbis így értékeli az eddigi eredményeket.
Egyértelmű, hogy a Mac-felhasználókat célozza a Microsoft a Surface-hirdetésekkel, és úgy tűnik, sikerrel. Többek között a The Verge hívta fel a figyelmet arra a posztra, amelyben a redmondiak büszkén számolnak be arról, hogy a november volt az eddigi legjobb hónap a Surface-eladások terén. Konkrét számokat ugyan nem árul el a szoftver- (és immár hardver-)óriás, de állítja: soha ennyien nem váltottak még Macről Surface-re.
A Microsoft szerint ehhez hozzájárult a „csalódás” az új MacBook Próban, az érintőkijelző elérhetősége, és persze a trade-in program. Ennek keretében akár 650 dollárt beszámítottak azoknak az amerikai felhasználóknak, akik becserélték MacBookjukat a Surface Pro 4-re – ez a program már véget ért .
Jó szokásához hűen a trade-in programról sem osztott meg számokat a Microsoft, ennél is az „eddigi legjobb” jelzőt használja.