Tech hvg.hu 2016. szeptember. 23. 11:01

+48% bevétel, maradhat? Nagyot megy egy magyar ajánlórendszer

Egy magyar cég, a Gravity R&D perszonalizációs és ajánló platformját kezdte el használni nemrégiben az eBay török leányvállalata. Egy intenzív tesztidőszakot követően, amelyben a Gravity ajánlórendszerét az eBay Törökország belső fejlesztésű rendszerével, valamint globális versenytársakkal mérték össze, a magyar cég technológiája minden kategóriában a legjobbnak bizonyult a tesztelt megoldások közül.

Mióta 2011-ben felvásárolta az eBay, a GittiGidiyor a rohamos sebességgel fejlődő török e-kereskedelmi piac vezető szereplőjévé nőtte ki magát. 2015-ben, platformjuk fejlesztésének következő lépcsőjeként a török internetes kereskedelmi cég egy olyan termékajánló rendszer után kezdett kutatni, amely megfelel az eBay által támasztott szigorú elvárásoknak, mind megbízhatóság, mind teljesítmény szempontjából. Ennek érdekében tendert írtak ki, amelynek keretein belül saját belső megoldásukat mérték össze a világ kiemelkedő független szolgáltatóival, amelyek közt szerepeltek török, amerikai, illetve európai cégek is.

A magyar Gravity R&D a tesztidőszak végeztével minden konkurens megoldást jelentősen túlteljesített minden meghatározott mérőszám tekintetében – áll a cég közleményében. A Gravity RECO rendszerének ajánlásai 55%-al több konverziót és 1000 ajánlásonként 48%-kal több bevételt generáltak, mint a második legjobban teljesítő tesztelt megoldás. Jelenleg a Gravity R&D által szolgáltatott ajánlások a GittiGidiyor termék, kategória, kosár és fizetés oldalain vannak megjelenítve, valamint a „lejárt hirdetés” és ”nulla keresési találat” oldalakon.

A Gravity R&D napi szinten 5 milliárd személyre szabott ajánlást szolgáltat szerte a világon, ezzel – saját számításaik szerit – havonta több mint 40 millió euró pluszbevételt generálnak az ügyfeleiknek.