Már vizsgálódik is az Apple egy újabb, látszólag az iPhone 7-ekhez köthető, és néhány felhasználónál megjelenő probléma kapcsán.
Tulajdonképpen nincsen semmi meglepő abban, hogy kijön egy telefonmodell, rengetegen kezdik használni, és akkor előjönnek a hibák. Miért lenne ez másképp az iPhone 7-ek esetében?
A napokban már hallottunk az úgynevezett hissgate-ről, azaz egy fura, sziszegő hangról, ami a készülék belsejéből érkezik, most pedig, adta hírül a MacRumors, többen is jelezték, a telefon nem tud kapcsolatba lépni a mobilszolgáltatóval, miután visszatértek repülőgép üzemmódból alapállapotba.
Az Apple már vizsgálja az ügyet, és addig is azt tanácsolja, hogy az ügyfelek indítsák újra az érintett készülékeket, és ha ez nem segítene, akkor vegyék ki a SIM-kártyát, és tegyék be újra. A MacRumorshoz egy (amúgy nem túl jó minőségű) videót is eljuttatott az egyik felhasználó, amelyen saját jet black iPhone 7-esét hasonlítja össze a felesége iPhone 6s telefonjával a repülőgépes üzemmódból történő visszatérés után. Az iPhone 6s azonnal veszi is a jeleket, azonban az iPhone 7-nél nincs kapcsolat. A felhasználó a SIM-kártyák kicserélésével is próbálkozott, és ugyanezt tapasztalta.
Azóta egyébként már szó nélkül kicserélték egy újra a telefonját, és az üzletben a technikusok azt mondták, nem ez az első eset, hogy ilyen problémával találkoznak. Az még nem tisztázott, hogy az iOS 10 okozza-e a gondot, vagy iPhone 7-specifikus dologról van-e szó, mindenesetre úgy tűnik, a gond elsősorban azokat az amerikai felhasználókat érinti, akik az AT&T-től vették a telefonjukat – az ilyen készülékekben ugyanis Intel modem van, a többiben (Verizon és Sprint modellek) Qualcomm.